Double T

Jaha ja, då har karnevalen äntligen börjat!

Den drog igång i Torsdags med Timbuktu.
Så jävla bra spelning. Timbuktu vet vad han gör.

Fick höra från Emmeli att jag och Anna spelat
cp-skadade för att komma längre fram i folkmassan.
Inget minne av detta, men det känns ju sjukt betryggande
att Emmeli hört det från Lasse (Annas pappa) när
de träffades på Ica igår. Haha. Fint ska det va!

Vinet flödade.

En cider/öl ute kostar 60:-!!!! Jag skojar inte om jag rent
principiellt inte vill handla. Men så å andra sidan, man vill
ju inte går törstig heller.


XX


Jag utmanade döden och tog några varv med cyklen inne hos Anna.
Får Spy någonsin reda på detta så kan jag hälsa hem, ÖGONBLICKLIGEN.


Jag var full och uttråkad, då brukar det hända grejer.


I väntan på Timbuktu, Anna som ett sär och jag som personlig assistent (tydligen)


Jag i hörnet och folk


Glada som barn


Timbuktu var asbra!! Som alltid


T with Damn


Det löser sig, det gör det alltid....


Sedan gick vi till schlagertältet, fint ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0