Internationella Lundbergare

Idag kommer min älskade kusin på besök. jag hinner nog
träffa henne en timme i alla fall innan jag måste bege mig
till jobbet.

Ni ska veta det att vi är väldigt internationella i min släkt,
Och ja, nationella också.

Farmor och farfar är från Göteborg, flyttade till Skåne när
pappa var ett, så Pappa är uppväxt här. Han flyttade 
senare till Stockholm där han träffade mamma som är
från Värmland

Mina kusiner är uppväxta i Frankrike och jag kanske 
snart flyttar till England.

Jag är alltså en salig blandning som ni märker. 


XX

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Åh, vad gullig du är! Du är också snygg, Nina :] Ja, vi måste ses snart men jag jobbar 6 dagar denna veckan.........!

2009-07-15 @ 17:02:00
URL: http://minstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0