Ironi?

Jag älskar att jobba kväll. Det bästa med att jobba kväll
måste vara att jag är ledig när alla andra jobbar, och
samtidigt som de slutar så börjar jag jobba. Men det
bästa med kvällarna måste nog ändå vara när man slutar
klockan tio och är lagom uppe i varv och sedan börjar man
halv åtta igen på morgonen där efter. f my life


När jag ändå är igång så är två jobb riktigt lyckat. verkligen!
Speciellt när man jobbar nästan varje dag. Så när det ena
eller andra jobbet ringer och frågar om man kan hoppa in så
kan man inte det, ALDRIG. För att du jobbar redan varenda dag.
Detta uppskattas högt av båda jobben, att ha en anställd som
verkligen ställer upp.... F my life


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0