Mondays

Ja, Laholm. En lugn, stillsam, fin kväll slutade
på slappemåndag, på Madison i Båstad.

Vi blev inbjudna till förfest på en av båtarna i hamnen
där Fias kompis var.

Först undade man var fan man hade hamnat, men kvällen var
faktiskt riktigt rolig!

Det är inte ofta man träffar original som Mange eller The mangler
som han föredrar att kallas.

Fia - Vad hette du nu igen?
- Magnus.
Fia - Går det bra om jag kallar dig Mange?
M - Ja! Du kan kalla mig "The mangler" annars.
Alla - Vem har någonsin kallat dig "The mangler"?
M - Nämen... alltså... Jag kom på det en gång och tänkte
att det lät bra....
Alla brister ut i asgarv. Krampaktiga skrik och tårar i ögonen.

Såhär såg kvällen ut, från att vi kom till att vi åkte hem.
SINNESSJUKT!


Två glada downs på en båt


Min fina fis


En arm och lite Båstad


En båt med tre våningar, fyra sovrum, två badrum. JA TACK


Prestige i say


På väg til Madison, ganska så lagom sletna


En The Mangler på vift


Där var bra med folk


Hulken


Det spilldes både det ena och det andra över en själv och andra


Fia härmar någon, kommer inte ihåg vem dock? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0