Spirit? Skulle inte tro det.

Häromdagen skulle jag och syster Malin se film.
Vi var bakfulla och slöa och skulle fördriva tiden.
Trots mina hundratals filmer så visste vi inte vilken
vi skulle se och beslutade oss så småningom att se
Spirit, en tecknad disneyfilm som hon lånat av en
kompis.

Jag ÄLSKAR dinsey och tyckte detta var en ypperlig idé.

Jaha, nähä. Filmen handlar om hästar, visst. Men dom pratar
inte, dom bara gnäggar. Efter en halvtimme orkade vi inte se
mer, det var så jävla dåligt. Noll elfs av 100 möjliga.

Jag brukar aldrig stänga av film, men denna var fanimej inte
genomlidbar (om detta är ett ord). Det är bara denna och
Mr and Mrs Smith som jag inte kunnat se klart.

Vissa saker är man bara inte tillräckligt bakfull för.


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0