Sista dagen på karnevalen!

I Lördags var det sista dagen på karnevalen.
Alla gick till Tages men jag som skulle jobba
dagen efter fick snällt gå hem. Eller ja, jag gick
först och köpte en langos of course. Men jag hade
ingen lust att stå vid banken idag igen helt själv och
äta langos haha.

- Kan man ta den med sig hem?

Jag fick den i en påse med två papperstallrikar .
HAHAHAHHA. Jag var ju inte helt nykter, men det
kändes ända lite udda, i say.


XX



Söta tjejer med sina bärdrinkar


Jag med mitt beloved vin


Nyman och Martin


Krisse kom på besök :)


Happy down


Kalle med sällskap


Jag och Grinsan träffade en man som kunde ta foto på oss


Och ett till


Och ett till, denna gången med hans kompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0