Karnevalfredag, the best

Igår var det Fredag. Igår var det fest.
Vi hade så jävla kul. Sannas fester är alltid
en succé. Mycket folk, mycket plats och alla på
gott humör. Fint ska det va!

Vi had eså kul att vi inte gick ner till karnevalen förrän halv tolv.
Ganska sent med tanke på att de stänger klockan ett.

Åh, jag åt langos igår. Jag älskar langos. Ett år åkte jag in till
Helsingborgsfestivalen bara för att köpa en langos och sen
hem igen haha. Så jävla fint!

Så klockan 00.55 stod jag med jackan över huvudet vid SEB-banken
HELT SJÄLV och försökte äta langos. Jag såg förmodligen helt tappad
ut men det var SÅ GOTT;

En riktigt lyckad kväll.

Det blir föfest hos Sanna ikväll igen. Men ikväll blir det lugnare.
Jag jobbar imorgon. OF COURSE.


XX



Jag ser alltid så jävla glad ut på alla bilder. Nästintill efterbliven


Sanna och Malin


Värdparet


Vi hade inte regn hela kvällen


Så najs!


Jag berättade för en handfull utvalda om min bakis-kiss teori haha


Fint ska det va! Tagen av Emmeli


Min fina söta urgulliga EMMELI


Lägenheten förvändlades till ett enda stort dansgolv!


Alla var vekligen på G


Nere i schlagertältet där vi dansade och vrålade som äkta bönder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0