Picknick

Picknick på stranden igår!! Riktigt trevligt.
Klockan 22.00 gick alla hem utom Jag , Anna och Fia.
Någon som är förvånad ? Nä,inte jag heller.
Vi satt kvar tills vinet var slut och sedan åkte
jag och Anna ner till stan.

Där väntade både det ena och det andra!


XX


Picknick, even tough vi var en timme sena


Borstahusen


Fina Aidis och Isa


Fis och Yoo


Anna und Anna. HAHAHA


Fis, Yoo, Aida och Isa


Jag och anna ensamma kvar, eller kanske inte än föresten


Som bekant går damer alltid två och två och kissar. Och jag går efter med kameran


Mina ballerinakex levde sitt eget liv.


Conny och Anna på inferno


Än en gång guitar hero och Conny, det var bara JAG som spelade dock? Jag som trodde
Conny ville ha revansch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0