Juli invigt

Sommarfesten igår var sjukt bra. Riktigt avancerat med
very najs rekvisita.

Hade jag twittrat igår så hade det gått ungefär såhär.

Twitter 1.
Oj vad tjusig fest, här ska jag nog kunna ha kul ikväll.

Twitter 2.
Fy vad svettig jag är, enligt mina källor är det minst 40 C
i skuggan.

Twitter 3.
Nu ska vi gå igång vattenpipan, jag som rökade igår
utnämnde mig själv till expert, utan resultat.

Twitter 4.
Oj vilken tjusig mat, med blommor och allt.

Twitter 5.
Sa jag att det var svettigt. Oh my lord.

Twitter 6.
Fan, i helvete! Nu spillde jag vin över hela mig!

Twitter 7.
FAAAAAN! Nu spillde jag cider över HELA mig!

Twitter 8.
Tur att det är 35 C i skuggan så jag torkar snabbt

Twitter 9.
Jaha... Nu spillde någon annan cider över mig.
Jag kanske bara ska acceptera att stanna blöt resten
av kvällen.

Twitter 10.
Nu måste jag nog hem innan jag somnar.

Twitter 11.
Oj, en krockad bil, kära nån. Helt sönder.


Ungefär sådär. Nu vet jag inte om man twittrar en
gång i timmen. Men min twitter mina regler.

Kvällen var i alla fall sjukt lyckad!!! Perfekt invigning
av Juli, och Augusti med om du frågar mig.

XX


Vi kom först och kunde därför fota hur fint allt var from the start


Very najs


Lägg märke till den härliga Hawaii-baren


Dags för vattenpipa


Tulle


Vi belägrade oss tidigt


Fint ska det va!


Grillat är godast, vi hade åskådare at the age of five


Så fint med mat!!


Sommar


Haha denna bilden är CP


Skönt


Sanna glad som alltid


Macarena!


Utsikten från vägen till toaletten


Mingel


Härligt som fan


Vissa intog partytältet


Söta Louise


Downs


Glada downs


Sanna satt och snaskade på chipsen HELA kvällen


Man fick skynda sig om man ville ha


Ja jag hittade en ganska skrotad bil på vägen hem, i min värld då, tillräckligt intressant för att fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0