We all love Dalarna

Igår var jag hemma och guppade hos Emmeli
och Bonden. Telefonen ringer i ett, och när det
står Fisen på displayen kopplade jag det med
att det var Fia som ringde. Men det var Erika ( som
har flyttat upp till Dalarna, sina rötter.) Hon ville ses.

E - Hej! Var e du?
J - Hemma hos Emmeli och bonden.
E - Ja okej, ska vi ses?
J - Ja det tycker jag.
E- Jag är där om fem minuter.
J - Vad bra, jag väntar här.
E- Var bor dem någonstans?
J - Menar du allvar?
E - JA! Jag sitter i bilen och har precis kört in i Landskrona!
J - Hahahha va? Fran Dalarna???


Erika hade alltså kört från jobbet klockan tre för ett spontanbesök
i Skåne. I LOVE!

Skitkul att träffa henne! Har inte saknat henne ett endaste dugg innan
men nu saknar jag henne mer än någonsin. Vi har haft det så jävla
kul de senaste två åren!!

XX


Min fina Erika på Emmeli och bondens balkong!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Inte saknat henne ett endaste dugg!!! what??? Du du ska fan ha en pungspark:P Ja men jag saknar dig massa nu oxå!! Men när jag bor i Gbg så kommer vi kunna ses oftare!!:D Love u!!

2009-07-03 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0