En fis(en) i rymden

Igår åt Jag , mamma, pappa och Malin middag i
Malmö för att fira min examen som skulle äga rum.
Jättemysigt.! Det var även någon gång under denna
tiden som jag helt oförklarligt blev av med mitt bankkort (IGEN).
Ja, det ska väl hända någon antar jag?

Sedan åkte jag hem till Erika och två flaskor vin. Riktigt fint.
Vi blev ganska bra i gasen framåt kvällen. En bra start på
examensdagen som skulle äga rum dagen efter.

Detta är sista gången jag ser Erika någonsin. Eller ja, i alla fall
tills hon kommer ner till Malmö igen från Dalarna. Hon ska nämligen
flytta hem. Hon ska lämna Malmö och framförallt mig!!
Jag gav tillbaka hennes hemnyckel idag, som jag har haft och
använt med mycket kärlek. Men inte mer. Hon har härmed
kapitulerat. Dom är så hemkära de där små dallänningarna (?!).


Nämen! Erika kan också bli solbränd! Halleluja!!!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Min kära galna Nina! Ha nu en jättebra resa, jag är inte alls avundsjuk........ När du kommer hem så ska vi umgås hela sommaren! Börjar med studentfirande ;D Älskar dig!!

2009-06-04 @ 10:36:29
URL: http://minstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0