En grekisk sallad tack!

Efter Helsingborg och min otrooooligt tråkiga
utbildning på 3 TIMMAR!! var det dags att gå
till stranden och äta middag med Wooow och
Annica.

Nu har Annica bjudit mig på mat 2 gånger och jag
har inte bjudit henne en endaste gång. Så jag kom fram
till att hon blir bjuden på min nästa tjejmiddag. Men bara
på middagen. Ja alltså, jag är bara skyldig henne mat,
inte en fest!

Jag lärde Annica 'Hej Knekt!'. Det gick sådär bra.
Hon är trevlig och så, men alla hemma har hon nog inte.


Wooow är helt inne i sin grekiska sallad


Trevligt foto Linda! Verkligen!!


Lägg märke till mina grymt snygga träningsbyxor som jag fick låna av Annica. Jag hade
nämligen bara shorts på mig.


Hej knekt! Eller hur var det nu igen Annica?


Så fint! Jag funderar på att satsa på fotografyrket på heltid. Flumma runt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0