Happy ending!

Jag och Malin chillade hela resan och hade det
så jävla bra. Lite förfest på våran balkong lite
förfest på killarnas balkong. Två kvällar med fotboll,
En kväll med grekisk afton (fattigaste grekiska aftonen
någonsin, ingen grekisk musik, ingen dans, inte ens
en eldslukare.)

Victor och Erik var så jävla bra! Vi hade sjukt kul och
jag kommer aldrig glömma! (Eller ja, nu ska vi inte
överdriva här. Givetvis kommer jag glömma, men det
är lite min grej. MEN bloggen hjälper mig igenom även
de mest svåra tider.)

Nä nu var jag på väg att glömma hemvägen. Svetten rann
och tårarna var på väg att leta sig igenom tårkanalerna.
Idioten (läs jag) glömde ta ur en läskburk ur mitt handbagage
och jag gick igenom metalldetektorn med fyra euro på fickan.
BRA!!!

BIIP BIIP BIIP

Vakten - Excuse me, step to the side please.
J - Ehh, hehe. Okaj!

Jag visade honom mina pengar och hörde i bakgrunden
att någon står och frågar gång efter gång.
- Who's bag is this? Who's bag is this?

Sjukt stressad visar jag vakten mina jävla 4 euro i fickan och
går bort till väskan .
- It's mine! It'smine!!
Vakten - Open please.
J - Yes, I'm so stupid, I forgot to take out this can with coke.
Vakten - Okej.

När jag sedan vänder mig om står där en tjej med (ursäkta
min panik) PLASTHANDSKAR och ska kolla mig. Jaha, nu är det
kört, automatiskt började jag tänkta ut om försäkringar, stämningar
anmälningar hade kunnat ge plåster på såren. Men tjejen bara
kände 'utanpå' mig. Jag minns tydligt att jag gav ifrån mig både
ett och två tjut när jag såg henne och även under den stundande känningen.

Givetvis står Malin, Erik och Victor och kollar på när allt detta sker.
GIVETVIS! F my life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0