Malmö, Nina, Välkommen?!!

Haha min tid på Clas är underbar!

Vi har en kundtelefon som vi svarar i när vi har tid.

Jag och svara i telefon går inte hand i hand.

Jag berättade för Marcus idag om när jag svarade i telefon
igår.

J - Hej! Välkommen till Malmö! ( Kunden fattade ingenting, Malmö?!!)

Och jag som jag är började bara skratta, det blev inte så mycket mer
sagt frpn min sida.

När jag berättade detta började Marcus fnissa. Så ville han berätta om
när han hörde mig svara i telefonen.

J - Hej, det är Nina! (Bara detta, inte clas ohlson, inte malmö, INGENTING!)

Jag ska nog ge fan i telefonen hädanefter.


XX

Kommentarer
Postat av: Hare

Hahahha äkta nina, Ledig imon för shopping lr??

2009-06-28 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0