Midsommar i ett nötskal.

Anna dammsuger. Allt jag hör är ljud hon gör ifrån sig
när hon går in i saker, dammsugarens gnissel och flaskklirr.

Som ni förstår har vi ännu inte städat sen midsommar festen.
Festen var så jävla BRA!!! Jag hade sjukt kul, jag tror alla hade
riktigt kul och mina lekar var givetvis en succe! (Lite självgod får man vara)

Några skandaler som vi itne behöver ta upp här, men det hör ju till.
En trasig kruka som Anna insisterade på kostade 29:90:- på konsum.
HAHAHAHA. Det gjorde den naturligtvis inte.

Väggfönstrena är fortfarande nersprutade med kladdig champagne sen
vinnarlaget i lekarna tog sin vinst och sprutade runt hela atriumgården.
Vilket givetvis var tillåtet eftersom det var fest. Inte lika kul nu i efterhand dock.

Jag tror inte riktigt att ni förstår hur skitigt det är här. Det luktar gammal apa
och golvet är svart sen alla skor. Det ligger OSTBÅGAR, godis och jordnötsringar
överallt. Fimpar på hela utegården. Ja allt är en enda röra.

Men festen var bäst. Så jävla lyckat!

Nu hörde jag dammsugaren kämpa extra hårt i takt med att Anna säger
A- nej, Nej, NEJ!!
Jag (börjar givetvis asgarva för nu har det hänt något)- Vad gör du?
A- Jag dammsugade upp ett par trosor! De bara flög in! JAHa, tur det
inte var mina bästa.

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0