Midsommar!!

Som jag redan sagt så var det en sjuk fest.
Nu är det dock dags för lite bilder!


XX


Mitt uppe i maten







Lag katterna

Lag hästarna


Lag hundarna


Konsultation under frågesporten


Tävlingsledaren


Posingen and Yoo


Dags för musiktävlingen, Malin försökte få igång sitt lag


Vinnarlaget hundarna








Emmeli och Bonden kom på besök :)




Plötsligt ställer alla sig upp på stolarna


Alla, eller ja, förutom de som dansade


Fulla?


Fulla!



Dansgolvet


Jag och Grinsan uppträdde


Vi hade våran scen


Detta är bara toppen på isberget av det som skulle städas

Kommentarer
Postat av: Herbing

Och vart fan var jag!? Ser ut som ni hade en riktigt bra kvall! Hoppas allt e bra darhemma!

2009-06-24 @ 00:46:40
Postat av: Erika

Vad konstigt att just Nina var tävlingsledare!!:P

2009-06-24 @ 12:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0