Potpurri from Greece

Jag kollade bilderna från Grekland och det visade
sig att jag har över 200 stycken vilket gör mig väldigt
lat, då orkar jag helt plötsligt inte ta tag i det.
Men nu är det dags!

XX


Pensionärssyssla by the pool


Airhockey när det är som bäst!


Skål!


Uppvärmning inför den grekiska aftonen (läggmärke till mina vit-blå-kläder) So Greece!


10 pers på Grekisk afton!!


Victors sjuka tatuering. 'Bryr mig inte'


Fint ska det va!


Taxin in till Hersonissos


Fulla?


Vi var nog alla ganska fulla


På vägen till stranden


Sveride -Danmark  på Chrystel


Malin ville ha Sverige -näsa!


Jag målade gänget :)


Vi höll modet uppe hela matchen!


Heja Sverige friskt humör!


På vägen till förfest innan utgång efter matchen. Hängde du med?


Partyvinet!!!


Du kan kalla mig packåsnan!


Paradiset


Jag kladdade lite på Malin!


Yatzy we love


Happy scout!


Malin hittade ett par skor....


Och jag hittade en sten


Malin i sitt underbart fina hårband i poolen


Yatzy


Mojito på flaska


Grillning på stranden!


Så fint!


Partyvinet var med även här


Vi beställde in souvlaki på hotellet och fick en assiette med pommes och två grillspett!!!
Alla andra gäster fick stora fina tallrikar med tzatziki och sallad och grejer. Dom gillade inte oss!!!


Förfest hos killarna


Hóla


'Fota oss när vi ligger såhär!!'


Sex on the beach, ja tack


Fischbole


Sugrören var en favorit


Vi rockade hur bra som helst


Stammisstället


The apes


Huuaaaa!!


Hopp


Djupt koncentrerad på kareoken


Malin spexar


Game over?


Lunch


Vårat fina hotellområde!!


På väg till killarnas hotell


Sverige - Malta


Cause we'll find eachother in the dark


Sista middagen tillsammans



Jag och Valrossen


Det var happy hour!


Last night


Vi släppte loss ganska bra


Lovely


Hattar


Självklart yatzy i väntan på incheckningen

Kommentarer
Postat av: Estefany

härliga bilder:D! hur var Hersonissos? jag ska dit i slutet av augusti:). kram

2009-07-23 @ 16:41:37
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0