Studenten, ELLER Säsongsfinal!!

Dagen efter hemkomst till 'detta jävla landet' så var det
dags för Malins student. Ond bråd död till alla vädergudar
denna Fredag, Det regnade hela dagen, verkligen hela dagen.

Det blev hur som helst en lyckad kväll. Och Malin var jävligt
snygg i sitt vita regnställ och rosa gummistövlar, Det var nästan
så att jag innerst inne blev lite sur över att det inte regnade på
min student så att jag också kunde få ha vitt regnställ. 10 poäng!

Kvällen blev i alla fall så jävla lyckad!!! Jag hade bjudit in mina
favoriter, Anna,Emmeli, Fia, Martin och Yoo. Vi hade en helkväll
med gratis alkohol, god mat så in i bomben och ett glatt humör.

Martin som förövrigt är min nya favoritkompispojkvän sa det bästa
på hela kvällen, eller ja i hela mitt liv. Typ. Nästan i alla fall.
- Do you know what goes good with coke? - REDWINE!

Haha jag skrattar fortfarande när jag tänker på det. Visserligen är min
humor ingenting att hänga i granen. Men ni förstår hur kul det var.

Men jag måste ändå säga att Johanna gjorde min kväll. Efter att vi varit i
stan i cirka en och en halv timme och precis entrat Tages (våran flashiga
nattklubb) så kommer Yoo fram till mig.
Yoo - Hihihiih, Nina! Detta är inte min jacka. (Världens fyllesmile)
J - Hahahhha, va?
Yoo - Nä det är inte min. Där är kvitto i den som inte mina.
J - Haha okej, vems är det då?
Yoo - Jag tänkte egentligen det. Min jacka har ju trekvartsärmar, det
har ju inte denna.

Just nu ligger jag nere på golvet, dubbelvikt, krampandes, i andnöd.

Yoo - Det är säkert Sus, hade varit så typiskt,

Oc mycket riktigt, en haltimme senare ringer Sus mig och frågar om sin
jacka.

Yoo lämnade Tages cirka trekvart innan vi andra. Vi försöker sedan få tag
på en taxi hem, men köerna på studenten är omöjliga. Så vi bestämmer
oss för att gå. När vi kommit en bit på vägn ser vi någon som liknar Yoo gå
över vägen på väg in mot stan på ett väldigt komiskt sätt. Och mycket riktigt, det
är Yoo. Hon gick som en gorilla och on hade inte längre sina pumps, utan
gympaskor. märk väl att klockan är halv fyra på natten. Denna synen är helt
underbar och jag dör av skratt än en gång. Jag har egentligen fortfarande inte
fattat vad hon gjorde ute i gympaskor. Sagan slutar i alla fall med att alla går hem
till fylle- Yoo och äter choklad och väntar på våran nybeställda taxi.
Det var dags för mig, Fia och Martin att deta rum hemma hos Anna. Cosy.!


Malin var snyggast på stället



Mycket folk trotsade regnet


Fulla och glada! Precis som det ska vara


En liten del av gänget


Som tur var så byggde vi uterum förra året så vi undslapp regnet



Familjen Fäldt var samlad


The Tale, Studenten, Down och Em


Johanna kom också


Första gången på 2 (?) år vi var samlade alla fem igen


Lasse var ganska dragen och lovade Anna att gå hem


Sekunden senare går han ut fyller på sitt vinglas, hahahha. Jag dog


Yoo i Sus jacka (men vid denna tidpunkt anar ingen att hon går runt med någon annans jacka


Sebastian med vän befann sig på Speakers


Vi hittade ett bord precis vid toaletten. Fint ska det va!


Årets bästa bild på Wooow och Grinsan! Haha


Beställning i baren


Tre downs


The lovers


I väntan på taxi hemma hos Johanna, cirka klockan fyra

Kommentarer
Postat av: Yoo

Jag visste inte att Malin var en pojke som barn...

2009-06-18 @ 22:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0