Nej, det var ingen svarttaxi vi beställt!

Jag vet inte riktigt vad som hände i taxin hem.
Vi skulle hämta Fias och Martins grejer som låg i deras
bil hemma hos mig. Så vi åkte dit för att hämta det och
sedan skulle vi alla hem till Anna och äta fyllemat och
sova. JAHA. Jag vet! Låt oss köra på cykelvägar och gångstigar
hela vägen hem till Anna.

Taxin körde alltså igenom Drottningen, mellan husen, ut på cykelvägen,
in på en annan cykelväg, gångväg etc. och så fortsatte det tills vi var framme.
Jag har aldrig varit med om något liknande, det var nog därför vi betalde
200:- för en resa som på taxametern stannade på 130:- .

Spännande med andra ord! Fint ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0