Tourist i Norra hamnen

I Måndags åkte jag och Yoo till Helsingborg
och mötte upp Fia and Martin. Vi kan inte få nog
av de små liven !!

Vi fikade i norra hamnen och hade det allmänt
trevligt i solen. Kan det vara annat med sånt sällskap?

Jag gav även Martin min nyblivna framtidsvision.
' Han och Fia flyttar till Sydafrika, JAG som deras
enda och bästaste bästa vän kommer på en månads
besök. Träffar ALLA Martins kompisar och väljer sedan
en make. Sen flyttar jag ner till honom så bor vi grannar
med Fia och Martin och lever lyckliga i alla våra dagar.'

Åh så underbart! Martin tyckte det lät asbra. Jag tror inte riktigt
att han är medveten om att jag inte skojar.
This is gonna happen!!!


Martin


Yoo and Fis


Jag ser måttligt road ut


Fia posar in i Martins kamera, då passar jag på


Walking picture, inte så lätt som det ser ut


Norra hamnen är underbart!


Vi gick bort till gröningen för att rasta Johanna lite


Nämen! Här har vi ju Aida som försöker komma undan kameran. Mohahahha


Jag passar gärna på att turista på Martins bekostnad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0