Nyexaminerad

Ja, igår var det alltså dags för examen. Fattar ni?!
Jag ar tagit examen, från och med igår är jag en
nyexaminerad butiksledare.

Jag är ju inte den som är den, men högsta betyg i ALLA
ämnen utom ett kan man inte vara annat än stolt över.

It's the new era!



Mary, Marcus och Erika


Jag och fisken


E och Sus


Söta Sandra som ska med mig till London!!!


Ayay


Dags för maaad


Ibö5


Erika och C


Två snart nyexamnierade butiksledare


Tal


Våran danska stormvind Hans Fisker. Han är väldigt speciell men vi gillar honom


Våran älskade Jonas, ekonomilärare by the way


Sedan om Nisse (Läs Jonas med fjantiga kläder)


Erika var så fin dagen till ära!




Malin min officiella resekompis var glad


Nu ska examensbeviset delas ut. Vi klappade händerna varenda gång


Mary says finally


Underbart


Jag kunde inte gå utan att ta en bild med Jonas. Han fick mig nästan att gråta.
- Lova mig att du alltid stannar på Aspero! De skulle inte klara sig utan dig!

Kommentarer
Postat av: karro

graaaattis bruden!!!!!!!!!!!

2009-06-05 @ 10:55:29
Postat av: Amanda

åh vad kul med betygen =) skall själv utbilda mig till butiksledare. Känner du dej nöjd över hela utbildningen, vart utbildade du dig? är roligt att höra andra som har samma spår som mig själv. ha de fiint

2010-03-12 @ 12:05:10
URL: http://sweetpandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0