Yatzy addicted

Victor och Erik hamnade inne i Hersonissos och jag
och Malin hamnade i en liten by utanför, Analipsi.

M - Ja, en kompis frågade mig vart vi skulle. Jag kom
inte ihåg vad det hette så jag sa bara att det började på Anal.
J - Bra Malin, du tänker!

Hotellpersonalen dömde ut oss redan från början.
De hade sagt att vi var två dumma blondiner. Och jag
som inte ens är blondin blev väldigt förvånad. Dumma greker
liksom.

För att summera resan så spelade jag och Malin ungefär
200 rundor yatzy, vi spelade vid polen, vi spelade på stranden
vi spelade på balkongen. Var vi än befann oss spelade vi yatzy.

Låtarna vi lyssnade på var.
Dj Tiesto - In the dark
Mika - Happy ending
Justin Timberlake feat TI - Dead and gone

Fraser vi använde.
Fint ska det va!
Thank you Thorn!
Alla citat ur fotbollsklippet från 'Hata Göteborg'.

Tatueringar vi nästan tatuerade (Det var stängt så det blev inget)
Fint ska det va! (På äkta Johan Glans manér)

Ställen vi brände oss på.
HÅRBOTTEN! Didn't see that coming.
Rumpan
Låren

Vi träffade även en reseledare som vi umgicks med. Nyproducerad
från Apollo. Erika från Danderyd. Konstigt nog har jag inte så bra koll
på Stockholms förorter, för jag trodde pinsamt nog att Danderyd var ett ghetto.
Typ Tensta.

E - Ja jag är från Danderyd, och tro mig det har man fått försvara många gånger
att man kommer därifrån.
J - Ja, jag vet hur det är. Jag kommer fan från Landskrona höhö.
E - Ehh ...

Det var inte förrän jag kom hem som Pappa snällt sa att Danderyd är bebyggt
av enbart stora villor. Jo man tackar.


Reseledaren Erika från Danderyd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0