And it hurts with every heartbeat

Snart ska jag träffa min lovely Yoo i stan för en fika.
Jag har fortfarande inte besökt nya Maddes, vilket innebär
att jag är jävligt efter i centrums utveckling, och så är det
faktiskt. Jag är aldrig i Landskrona centrum typ.
Men idag gör jag ett undantag, ska bli kul att träffa Yoo,
vi ses ju inte så ofta längre.

Sen mina damer och herrar är det dags att åka till Malmö.
För som jag berättade igår så är det utgång med Mary ikväll.
Så jävla najs, vi har nu pratat om att gå till Koj(eller Koy), sedan
Harrys och sen får vi se var det bär av. Låter somen fin kväll to me.
Jag känner att jag behöver orientera mig ytterligare när det gäller
Malmös uteliv, theres so much to explore!

Jag är på ett glatt humör idag och ingenting kan stoppa mig! Ungefär
så och det känns underbart, men fan ta alla OM det börjar snöa, regna,
hagla eller kommer någon typ av nederbörd över huvud taget.

Vill bara nämna också att jag saknar Anna, SÅÅÅ MYCKET!! Helt sjukt,
varje dag tänker jag på hur härligt det ska bli när du kommer hem.
1. Du är singel
2. Du bor nära mig (så vi kan gå hem tillsammans efter våra utekvällar +
att jag bara kan cykla över när jag har tråkigt. För nu använder jag aldrig
min cykel. På något sätt fick jag nu detta faktum att bli ditt fel, men det är
lugnt. )
3. Alla världens problem kommer lösa sig bara du kommer hem.
4. Ingen festar som du och jag tillsammans, alltid kul!
5. Vi kan ses alla kvällar och bara prata om allting såsom vi alltid gjort.
6. Jag får vara med om Spyes raseriutbrott och Lars yrande.
7. Vi kan dricka öl hela dagarna i din atriumgård.
8. Tillvaron känns 100% tryggare när du är här.
Jag kan fortsätta hela dagen, men har tyvärr inte tid älskling.

Så tack för mig, nu ska jag in i duschen.

XX


Kärlek


Kommentarer
Postat av: evelina

Fin blogg.

allt bra?planer för helgen då?

2009-03-27 @ 13:06:21
URL: http://mystjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min bästa älskade nina..... nu har du fått mig att börja lipa som en liten bebis mitt bland araberna haha "mens tider plus känslokarusell":P jag saknar dig så att det gör ont i hela kroppen...jag hoppas verkligen att du kommer över till köpenhamn den 12 maj 18.10 när jag landar =) så kan vi ta en pölse hahahahahaha jag ser så mycket fram emot sommaren och vet att det kommer bli den bästa sommaren på länge..säkerligen kommer det inte hända något aldeles extraordinärt men bara att du och jag har en sommar tillsammans är värt mer än guld och vilket jobb som helst ;) men du det är bara sex veckor kvar tills vi sitter i atriumgården och kedjeröker,löser världsfreden och retar gallfeber på min mamma :) jag älskar dig min allra bästa vän i hela världen

2009-03-27 @ 20:10:17
Postat av: Nina

Den 12 Maj står jag på Kastrup i armkrok med Spy och Lasse!! Promise!

2009-03-27 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0