C'est la vie!

Nu sitter jag hemma hos Johanna, tog
en liten avstickare hit eftersom att tåget
var försenat så jag missade min buss hem!
Tack så möööd.

Men nu fick jag ju en ursäkt att komma hem till
min lovely Yoo och prata om livet. Självklart fick
jag föra samtalet eftersom Yoo inte vet så mycket
om just, livet! I'm like a guru.

Dagen på Clas var lika fin som vanligt, men idag satt
jag mest inne på Björns kontor och fixade med mitt
examensarbete.

På vägen hem skulle jag inom optikern för att köpa
linsvätska. Jag fick vänta i en halvtimme!! Jävla iditoti!
Dom hade könummersystem, men ingen skylt angående
detta. Så jag stod i säkert 10 min innan de ropade ut ett
nummer och DÅ fattade jag....
Sedan tog det självklart ytterligare 20 min för alla framför mig
hade problem med sina brillor.

Skönt att vädra av sig lite, nu känns det bättre igen!

Ikväll vill jag till Helsingborg och gärna till Helsing. Men som
vanligt är man ute i sista minuten och folk är pensionärer.
Ack och ve!

Vissa guldkorn skulle kolla läget. Så jag ger inte upp hoppet.
Hoppet är ju det sista som lämnar människan.

C'est la vie! 

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0