Don't bring flowers after I'm dead

Denna låten med Erik Hassle är underbar!
Inte Hurtful denna gång dock.

Begåvade människor gör mig glad.

Med tanke på att jag för egen del  inte har någon (känd)
begåvning så får jag bli varm i hjärtat över andra som
faktiskt har talang.

Hade jag fått välja tre saker jag hade velat kunna så hade nog
varit att sjunga, dansa (såklart), och rita.

Jag gillar att rita, jag var duktig på det när jag var yngre.
Men som med allt annat för min del så har detta på
något sätt stagnerat, och nu ligger jag på en nivå med alla
andra ( Eller ja inte ALLA andra, jag menar Anna hamnar
till exempel i en klass för sig. Med tanke på klumpekloss
och farbror träd). Men ändå, ni fattar mitt problem.

Tyvärr så är det enda jag kommit fram till i mitt talangletande
att jag inte är kreativ. Hur kul är det liksom?
"Ja Nina, du är inte kreativ", nej det är jag inte, jag vet.
Men det suger.

Vad ska jag vara bra på då???


XX

Biancas talang får mig att gråta, jag vill också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0