Freaks on a stick!

Idag har jag varit på biblioteket och lämnat tillbaka 17
av de 19 böckerna jag lånade sist. De var alla lånade
till mitt projektarbete som skulle handla om ledarskap
och nu när jag inte längre ska skriva om ledarskap så
var det bara att snällt släpa tillbaka böckerna igen.

Och som plåster på såren hade de inte EN ENDASTE
bok om det jag ska skriva om nu. Som är etableringar
utomlands. Jag har förmodligen gjort alldeles rätt
ämnesväl. Som vanligt!!

Förresten var han biblioteksnissen helt inkompetent. 
Han visste ingenting!! Varför ser de alltid likadana ut?
För att dra alla över en kam så är de sjukt tråkiga och
helt socialt missanpassade. 
Nänä, jag ä intä bitter!

Idag är jag trött, kunde inte sova inatt. Jag var som ett barn. 
"London, London, London" Det var allt jag kunde tänka på. 
Helt ärligt så tror jag inte att det blir någonting, men att vara
så nära får mig och fatta hur gärna jag vill dit. 
I'm longin for London!!


XX



Intressanta böcker men helt utan värde i sammanhanget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0