Fried green tomatoes!

Jag slår ett slag för alla tomater som någonsin
odlats i denna grymma värld!

Stekta gröna tomater är utan tvekan en av de bästa
filmerna som någonsin gjorts!!

Var hemma hos Yoo ikväll, vi skulle slappa och pilla
navelludd, precis sådär sunkmysigt som det ska vara
en bakislördag. Jag arrivar vid halv åtta snåret. Efter
en stunds tv-zappande frågar vi oss vad vi ska göra,
eller rättare sagt kolla på. För några andra aktiviteter än
tv är det inte tal om.

Jag som försöker hänga med lite i samhället föreslår lite
förläget att vi kanske ska se melodifestivalen, inte för att
det är bra, inte för att det är roligt utan mer för att det ska ses.
Det kändes bra, tills jag hörde Johannas MEGASUCK.
Vi kanske ska se en film var min nästa tanke, och det visade
ju sig att Yoo fått tag på stekta gröna tomater på dvd. Detta
älskar jag henne för. Det var flera år sen jag såg den filmen.
Och så bra den är sen, man skrattar, man gråter, man känner
med karaktärerna. De är så underbara, och man lever sig
verkligen in i handlingen.

Jag är satisfied, som fan!

XX


Jag tror jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0