Girls have more fun!

Nu är jag hemma hos Erika, ikväll har vi
varit hemma hos Marcus och festat. Eller ja,
vi börjad kvällen där innan vi drog vidare till
typ Harrys och sen lilla torg och moosehead.

Jag ska in på Harrys med 25-årsgräns.
J- Hej!
Vakt - Hej! Får jag se leg på damen?
J- Javisst får du gör det. (Räcker fra körkortet)
Vakt - Ja, vi har ju 25 här ikväll, men det är lugnt.
J- Ja vad bra, tack så mööööd.

Fem minuter senare så ska Andreas (Erikas ragg komma in, 26 år)
A- Hej!
Vakt - Hej! Det funkar inte med vita skor.
A- Ehh, va?
Vakt - Ja,det är mörka skor som gäller.
A- Men vad fan! Jag har ju kommit in här innan...
Vakt - ja men det är detta som gäller.
A- Jaha! Okej!

Ironiskt?


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0