Happily ever after

Vilken fin dag idag!

Kom hem till Linda vid halv tre. Grinsan joinade snart efteråt
och det var riktigt kul att träffa henne! Min fina söta lilla grinsis
som jag inte träffat på hur länge som helst.
Pratade om den turbulenta fjortistiden plus att mina downs
försökte hjälpa mig att hitta jobb!

Otur i spel, kärlek och pengar, men jävligt tur med vänner!
Ja så hade man nog kunnat summera det...

Efter besöket gick jag 100 meter nerför gatan för en dejt med
Moa! Vi besällde pizza och satt och pratade vid köksbordet
hela kvällen. Riktigt fint. Våra samtal blir alltid så djupa, Moa
berättar hur hon får en liten miniångest efter våra diskussioner
för att de blir så ingående på livet. Haha, det är minsann inte lätt.
Jag är ju ganska djup av mig, hhmmppffhh.


XX

Alla bilder är tagna 2004, bra vänner hänger med länge!


Grinsan


Linda


Moa


Jag


Kommentarer
Postat av: Wooow

Hahahaha... fy fan vilka bilder! ser jag inte fel så är det minsan Larsson bakom mig på fotot! ackack, det va inte igår

2009-03-20 @ 09:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0