How deep is your thought...

Utan att bli alltför djup så har jag tänkt väldigt mycket
idag. VÄLDIGT MYCKET! Framförallt på framtiden.
Vad ska det bli av mig egentligen? Vad vill jag göra?
Vad är jag bra på? 

Det enda jag kommit fram till är att jag inte vet.
It's almost like a halleluja moment! ALMOST!

För att dra ner det seriösa i det hela så ska jag 
förtella(kan möjligtvis vara så att jag precis kom på detta 
ordet, men ni fattar innebörden) att Marcus försökte lära
mig steppa idag, det gick sådär bra. Jag är inte så graciös 
som jag kanske vill tro. Och vet ni vad, Steven är 29 år! (En
annan kollega på trevliga Clas) Ni vet inte vem det är, men 
jag gissade på 21. Jag ska sluta gissa folks åldrar för detta 
börjar bli pinsamt. 

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0