How to slowly make your mom go insane

Hur skrämmer man slag på sin mamma?
Jag vet!

Ringer till hennes jobb...
M- Hej!
Jag - Hej! Var har vi frisörsaxen?
M- I Påsen på kroken i tvättstugan, vadådå?
Jag - Jag ska klippa lugg.
M- Nu?! Själv?!
Jag- Ja, det blir på impuls. Bäst så.
M- Snälla Nina, ring ner till Helene (mammas
frisör) och fråga henne om hon inte kan ta dig
emellan två kunder. Det är jättesvårt att klippa
lugg från scratch själv.
Jag- Ja okej, men då får hon ha tid för mig, annars
klipper jag den själv inne i badrummet!
M- Ja ring och hör, om inte hon kan så kanske
någon annan kan gör det. Vem som helst!
Jag - Okej, jag gör väl det då. Men det är inte riktigt
lika kul.
M - Ja men ring henne nu.
Jag- Javisst.
M- Ring tillbaka så fort du vet!!

Så nu har jag en tid hos frisören om en timme och
ska klippa lugg. Jag slutar aldrig förvåna mig själv.


XX


Nyklippt lugg!! inte fixad dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0