I hate you so much right now!

Jaha, då var det dags att förnya sitt virusprogram.
Hur vet man vilket man ska välja?
Just nu har jag Norton, och det finns olika att välja
på. På det dyraste står det "mest för pengarna"?
Fast det har samma funktioner som en billigare
variant.
Vad fan, går de ut med uppdraget att förvirra?

I ren protest vill jag nu byta antivirusprogram helt
och hållet. Ge mig något helt nytt, inte Norton!
Men det vet jag inte heller hur man gör!!

Måste medge att jag känner mig smått irriterad, och
hade gärna slått till någon just nu. Men i brist på
människor får jag väl helt enkelt se ett family guy
avsnitt istället.


XX


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag använder F-Secure, tycker det funkar jättebra. Kostar 499 kr för ett år.



www.f-secure.se

2009-03-02 @ 21:42:06
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack Åsa :)

2009-03-03 @ 19:26:41
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0