I'm back in Lund

Nu är man hemma efter en kväll i Lund.
Det blev en tidig kväll mycket med tanke på att
jag var ute igår ( jag kallar folk pensionärer men jag
är fan en pensionär!! Jag pallar inte två kvällar i rad och jag
är bara 21!! Hur som helst)

Förfest hos Ammi, med vin och drickspel (vattenfall tror jag
det hette) sen bar det iväg till Lund och till ett uteställe som
jag inte kommer ihåg vad det heter, Nombs kanske. Där var det
billig öl, massa carlingsfolk och så småningom modevisning.

Men vi var så jävla hungriga så vi gick till lundafalafel (som har den
bästa falafeln i stan) och sedan tog vi 22.51 tåget hem.

Men det har varit en bra kväll i alla fall. Alla kvällar med min fina
Ems är bra och jag trvis som fan med tillvaron. Nu är jag lagom
full och sjukt trött.

Jag älskar att sova :)


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0