Jag har i alla fall utmärkta meriter!

Vi är tillbaka vid tillfället där jag verkligen behöver
göra skolarbete.
Den här gången har jag fördrivit stora delar av dagen
av att göra family guy quiz på någon sida jag hittade.
Väldigt trevligt, och väldigt goda resultat. Om man nu tycker
att det är en merit att hamna på topplistan i ett family
guy quiz.

Gårdagens aktivitet för att slippa göra det illa måstet
var lite mer fysiskt och mycket roligare haha.

Jag ska ha möte med Monica imorgon, så ska vi bolla
lite idéer. Jag ringde henne idag för att höra om hon ville
bli min handledare, bättre sent än aldrig!
Planen ska ju inte vara inne förrän kl. 23.59 imorgon.
Det är lugnt!


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0