Kill me now or let me live forever

Igår satt jag uppe till tjugo i två för att jag ville se slutet på
'without a trace' (eller någonting sånt) MEN det slutar mitt i
med texten -to be continued.
Så jävla surt!! Jag hade verkligen spärrat upp ögonen med
fingrarna för att kunna se klart utan att somna.
Jag kommer ju aldrig komma ihåg att kolla på del 2.
En mycket värdefull timme av mitt liv till spillo..

Jag satt även halva natten och försökte med min blogg.
Det gick sådär, vissa saker får jag bara inte rätt på .
Jag förstår inte helt enkelt. Och jag hatar det.

Men idag är en ny dag och jag tar nya tag. Jag måste skriva ett
ordentligt cv så jag kan söka lite jobb plus att jag borde jobba
med min nya projektplan lite eftersom att den andra inte blir av.
Jag har alltså att göra, får se hur mycket som är gjort till kvällen...

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0