Länsman!

Jag sa att jag träffade Johanna innan idag.
Blandade känslor, jag älskar ju att prata med
min finaste Yoo, men det är inte alltid lika trevligt
att få höra om vad man gjort/sagt på senaste fyllan.
Nu låter det som att jag dricker alldeles för mycket
med tanke på att jag inte alltid kommer ihåg vad som
händer, men för alla er (idioter) vill jag bara tala om att
så är inte fallet. Jag dricker alltid måttliga mängder, MEN,
mitt minne är dåligt till vardags och det blir inte bättre
efter ett par glas vin. Och försök inte ens inbilla er själva
att ni faktiskt alltid kommer ihåg allting som har hänt under
kvällen. Be true to yourself. Denial!!

Nu när vi rett ut detta så kan jag återgå till vad som faktiskt
uppdagades.
J - Du kommer ihåg att du stod och skrek länsman till poliserna va?
Jag - Vadå? Nej! (Men det började sakta komma tillbaka till mig)
J - Ja, vi stod därvid pölsemannen, så såg vi länsman och du
gick helt bananas, haha.
Jag - Ja, jag gick och pratade med dem. (skäms en aning men
försöker ändå vara cool)
J - Haha ja! Efter att du stått och vrålat länsman ett antal gånger!
Jag - Jag tror jag hade tråkigt där och skulle väl bara försöka
få lite saker att hända. Du vet att du inte kan låta mig ha tråkigt
när jag är full.(inte ens förvånad över händelsen).
J - Haha ja, man kan ana ett mönster.


XX


LÄNSMAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0