Livet är för kort!

Precis hemkommen från Emmeli. Känner
en underbar glädje i kroppen. Älskar att umgås
med dig!
Jävligt halt på vägen på vägen hem, gled ganska rejält
i en av kurvorna. Läskigt. Nu får det fan bli vår!!!

Man kan inte tro att jag tar livet på allvar:
Jag - Alltså fia. fattar du att jag går ur skolan i sommar ,
jag har inget jobb. jag har inte ens ett sommarjobb.
och jag har inte sökt någonting heller. Jag sitter i en ganska
liten båt!
Fia - Men gumman.. kom och bo hos mig och sa kan vi
jobba tillsammans. det finns massa jobb i Mellbystrand
och Båstad!! Vi kan bo på mit rum och gosa varje dag!
Jag - jaa, fixa ett jobb till mig så är jag helt med. då kan
vi hoppa studsmatta varje dag :):)


Jag borde kanske ta tag i mitt liv. Men jag är nog inte
redo för att gå ur min trygga bubbla riktigt än. Jag tror
även att jag omedvetet försöker sätta mig i jobbiga
situatuioner.

Funderar på att söka jobb i Göteborg. Jag älskar
Göteborg!! Goa gubbar!

"Jag är inte full jag har pollenallergi!"


XX


Liten båt



Pollenallergi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0