Long time no see

Idag har jag ett "ärende" att ta hand om.

Sen ska jag träffa Linda, min underbart fina Woow.

OCH sen ikväll, ja då är det dags för en träff med Moa,
och det mina vänner, det var länge sen.

Jag har vaknat på precis rätt sida idag, sådär lagom
sprallig och hyper, haha. Känner för att göra någonting
galet idag. Kanske inte så konstigt med tanke på att
Lördagen och Söndagen spenderades i antingen min
säng (har jag sagt hur mycket jag älskar mig säng? Den 
är så mjuk och härlig..) eller i Johannas soffa. Jag tror
bestämt att jag samlat på mig överdrivet mycket energi.

Min försenade lön från Åhléns som jag fick i Fredags gör
mig även sjukt shoppingsugen, vill ha vårkläder! Ge mig!
Mer, mer, mer. Denna dagen kan sluta i en oändlig tragedi
för min privata ekonomi. Men jag ska lägga band på mig,
vi ska ju faktiskt till Göteborg snart.
Och där! Där har dem fin shopping!


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0