Love life and show it

Jag blir lite konfunderad (konfundersam som
 jag skrev först är visst inte ett ord. Detta vet jag
 tack vare pappa som jag frågade angående stavningen, 
god works in mysterious ways. )
Jag tänkte jag skulle skriva en lista med
vad jag gillar just nu. Bra idé. Ja, det tycker
jag med. Kruxet blev bara att allt jag kunde
komma på var saker jag ogillar.
Så jag börjar med den, och nej, jag är inte 
negativ, cynisk eller deppig. ibland blir det
bara inte som jag vill !

Ogillanden for the day
°Det snöar ute!!
°Folk som inte kan hålla hastigheten när de kör
bil. - Jag vet! Låt oss pendla mellan 30-50km/h 
hela vägen så blir nog övriga bilister superglada!
°Bakåtsträvare
°Nämnde jag att det snöar ute?

Gillanden
°Anna kommer hem i sommar!!
°Trots snön så är våren på väg
°Hurtful med Eric Hassle
°Pappas födelsedagstårta som mamma bakade
i efterhand och därför finns tillgänglig nu
°Att min "maybe happening"- Londonresa fortfarande
är maybe happening och inte NOT happening
° Att det är Torsdag, vilket innebär att imorgon är det
Fredag och helg!
° Att jag trivs så bra på Clas
° Att jag kunde ett hyllnummer utantill idag, så kommer 
ni till Clas Ohlson på Triangeln i Malmö och behöver 
maskeringstejp så hittar ni det på hylla L21-22

Jo men faktiskt, jag tror jag älskar livet!

XX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0