Make up your mind

Ja föresten så har jag ändrat inriktning på mitt projektarbete IGEN.
Detta är tredje gången nu, och detta skedde idag efter att jag
fått tag i Clas upptagna marknadschef än en gång.
Grejen är ju den att jag vill att mitt arbete ska vara till nytta
för Clas för annars är ju hela saken ganska meningslös med
att de ska vara mina uppdragsgivare. Det hade ju dock underlättat
om Marknadschefen bestämt sig någon jävla gång. Men nu
är det skrivet i sten. (Om du frågar mig)

Så nu är det dags, jag vet på ett ungefär vad ska hända.
Och det ska bli jävligt kul. Marknadschefen vill veta hur
Clas Ohlsons kunder uppfattar Clas Ohlson och allt vad
det innebär.
Så imorgon kl.14.00 ska jag till skolan och göra bort mig genom
att berätta om mitt projektarbete som jag faktiskt inte vet speciellt
mycket om eftersom att det ändras hela tiden.

Jag som hatar arbeten från början. Börjar nästan undra om inte
detta är ett ödets spratt.

Tiden får utvisa. Men marknadsundersökningar och kundanalyser
är ju faktiskt någonting jag kan, så detta kanske reder sig ändå.

Jag åker till Göteborg på Fredag!!! YEEES!
Underbara shopping!!

Nu ska jag sova, annars kommer jag nog somna i disken imorgon.


XX

Kommentarer
Postat av: Emmeli

GÖTEBORG?! Jag vill också med :/

2009-04-01 @ 20:44:28
URL: http://minstil.blogg,se
Postat av: Nina

Du får följa med till Göteborg om jag får följa med dig till Uppsala ;)

2009-04-01 @ 22:13:19
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0