När vi ändå håller på....

När vi ändå är inne på det så kan jag ju
nämna att jag har temperament också, haha.

Jag förklarar lugnt och stilla för Erika att jag är klar med
min projektplan. Efter snacket om utgång på Lördag missförstår
jag hennes fråga, min värld trillade samman :

Nina | Hurtful säger:

jag är "klar" nu

Erika. säger:

på lör så blir de fete utgång så att du vet

Nina | Hurtful säger:

vilket på svenska betyder att jag inte orkar mer


/...../

Erika. säger:

får jag se på din PP?

Nina | Hurtful säger:

vadå? menar du powerpoint??

Nina | Hurtful säger:

SKA VI GÖRA EN POWERPOINT??!!!

Erika. säger:

projektplan :P

Nina | Hurtful säger:

jaha hahaa

Nina | Hurtful säger:

fan vad sur jag blev där

Erika. säger:

hahahahaha


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0