Promenad vs Bio och kladdkaka

Vi pratade innan om att vi skulle ut och gå när
det slutat snöa.

Ligger och tjafsar med Malin i sängen..

M- Det snöar fortfarande...
N- Ja sugit...
M- Och det är inget bra på tv ikväll...
N- Nä, mamma har lånat Patrik 1,5, så vi kan se den.
M - Den har jag redan sett...
N- Åh vi kan gå på bio!
M- Ja det kan vi ju, gå in och kolla vilka filmer som går..
N - Vi som skulle ut och gå..
M - Ja men du är ju latast..
N- Nä det är jag ju inte alls det!! Jag går promenader. Du är lat!
M- Nä du är fan latare än mig!

Malin reser sig upp

N- Vart ska du?
M - Jag ska hämta mer kladdkaka.
N- Åh kan du hämta till mig med?

Båda brister ut i skratt, vi är nog ganska lata båda två. Men
tanken var god med promenad.


XX


Såhär fin skulle den kunnat ha varit. Malins såg mer ut som löst bajs..
Men den var gudomligt god :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0