Resan från helvetet!!

Nu sitter jag hemma hos Mary och dricker vin.

Resan hit var ett helvete eftersom tåget fastnade
i Lund på grund av tekniskt fel i Malmö. Så jag fick ta
mitt pick och pack och ta mig till Bankgatan för att ta bussen
till Malmö. Fyfan, klack och packning på typ 15 kilo. Ibland
är dessa i-landsproblem så förödande. Tur att jag bott i Lund
så att jag vet var jag ska ta mig.

Efter 2 timmars resande var jag i alla fall hemma hos Mary.
Vi har precis ätit och håller nu på att göra ve oss. Jag som dröp
av svett efter diverse promenader med packningen har en del
att ta tag i. Men vi är snart klara och då väntar guitar hero!!!
Jag är bäst på guitar hero, klarar till och med medium!!!

Läste precis Annas fina kommentar, och efter lite vin var det
svårt att hålla tårarna tillbaka, jag har blivit så jävla blödig.
Men du vet att jag älskar dig min fina down!

Nu har jag bara ett ord att säga, redlöst!


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0