Sleeping beauty

Jag sov till 1 idag, alltså vaknade jag för exakt
50 minuter sedan. Skönt!

Det var verkligen behövligt. jag har hört att trötthet kan
göra en trög, och jag börjar se spår av detta nu. Jag 
behöver sova mer.

Mina vakna 50 minuter har jag fördrivit genom att städa
undervåningen, ja ni hörde rätt. Jag har städat. Mamma
hade lämnat en lapp om inte vi skulle kunna dammsuga 
över och undervåning. Snäll som man är tar man uppgiften 
på högsta allvar, jag dammade till och med på mitt rum. 
Fint, det är kanske tredje gången som det sker sen jag flyttade
hem. 

Övervåningen överlämnar jag i Malins händer. Jag har massvis
att göra. Jag ska se klart Harry Potterfilmen jag började se igår. 
Och sedan hade det nog varit en bra idé att äta frukost. Det börjar
kurra sådär lite härligt i magen och energin börjar gå ur mig. 


XX


Detta hade ju varit fräscht. Klack och förkläde.


Men jag skulle tro att detta är mer jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0