Sunny Sunday

Nu är jag hemkommen efter att ha kört
Linda och hennes loverboy till brandstationen.
Låter det illa? Ni skulle bara veta!

Efter jag lämnat av dem hälsade jag på min lovely
Yoo ett slag. Fick prata av mig lite, sedan kom Håkan
och bytte av mig.

När jag slutligen var på väg hem körde jag förbi
Farmor och Farfar, och kände att jag var tvungen
att gå in och hälsa på. De blir så glada di gamle
och jag tycker det är rätt roligt själv med. De är
ganska knäppa de två.

Farmor gav mig tillbaka en liten gosedjursapa
som jag gett henne när jag var typ 5. Vi bodde i
Sthlm och Farmor och Farfar hade varit uppe
och hälsat på. Den apan var verkligen min favorit,
och jag ville att hon skulle ha den, för jag visste
att hon skulle ta bra hand om den. Jag ville ge
henne det käraste jag hade. Jag var allt bra gullig.
Men Malin(2 år vid tidpunkten) hade tydligen blivit sur
på Farmor haha.
M - Den ska inte du ha!! (fräs)
F- Jo, jag fick den av Nina. ( Lika cool som vanligt)
M- Nähä du!! Du kan inte bara ta den från henne.
(räcker tungan.)
F tänker - Vilken liten skitunge.
Hahahaha, allt detta med glimten i ögat från Farmors
sida, men Malin var riktigt agressiv.


Snart ska jag hem till Emmeli och guppa! :)¨


XX


Apan

Kommentarer
Postat av: Johanna Svenningsson

Vilken söt historia det där med apan ;P

2009-03-08 @ 18:56:04
URL: http://www.johannasvenningsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0