Underbara vår!!

Åh vilken underbar dag! :)
Har en riktig lycka-feeling i kroppen och är sjukt
nöjd med allting.

Idag har jag då hängt i Landskrona stad. Åkte ner
med Malin och mötte upp Lindaaee på Gina. De hade
inte kvar jeansen som jag ville ha, så jag köpte ett par
jeansleggings istället, very nice!

Efter mitt shoppande och Woows springande på
Citygross och systemet så gick jag en vända inom
Yoo. Hon hade sällskap av Håkan så vi satt och pratade
om lite allt möjligt. Efter ett tag joinade Fina och Saga oss.
En riktig heldag!!

Linda på citygross
- Har de inget billigt toapapper? Har de inte icas toapapper?
- Jo Linda, dom har säkert Icas toapapper.... på CITYGROSS!

Vi försöker komma förbi ett par onormalt små damer i trängslen.
- Ja, så korta kommer vi aldrig ble. höhö.
- Nä?

Ojdå nu är klockan sex!! Jag ska vara hos Linda sju!!
Johannas klocka går ju fel!! Trodde klockan var fem.


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0