Jag tror, jag tror!

Titta vad jag hittade på Idas blogg :)

Fågor: 
Det bästa tjejsnacket handlar om: Gamla minnen och karlar så klart!
Plagg jag är mest trött på: Mina BH:ar hade jag kunnat bränna upp anyday. Så fort jag får en chans åker den av, oavsett sällskap. 
Plagg jag inte kan vara utan: Jeans, alltid snyggt!
Jag vill helst ha: Roligt!
Viktigaste egenskapen: Humor och spontanitet.
En bloggare som har den egenskapen (länka): egoina (kan inte länka på denna datorn)
Vad jag vill veta om andra men inte vågar fråga: Har jag inte ställt frågan så vill jag förmodligen inte veta heller. 
Detta gör mig mest glad: Helsings Mojitos
Den största orättvisan är: Att Sverige inte har hemkörning av McDonalds
Tv-program/serie som jag gillar mest: Family Guy, Vänner, Scrubs
Ord som bäst beskriver min blogg: Genuin, personlig och med glimten i ögat.
Ord som bäst beskriver mig: Glad, rolig, impulsiv, otålig, temperamentsfull och fullkomligt älskvärd!
Ord som jag skulle vilja att andra beskrev mig med: Härlig
Jag vet att jag är kär när: Det vet jag nog inte.. 
De tre snyggaste killarna i världen: Den här frågan tog mig nog tjugo minuter att kunna välja. Charlie Hunnam, Robert Pattinson och Ricardo Izecson dos Santos Leite a.k.a Kaká. (Jag blev sjukt nedstämd för några år sen när Fotsman berätta att han gift sig. Det var en mörk dag)
De tre snyggaste tjejerna i världen: Charlize Theron, Jennifer Aniston och Kate Winslet
Replik som får mig på fall: Hade det varit så lätt som en replik så hade jag nog inte haft det bästa ryktet. 
Tre bloggar som jag vill ska göra formuläret: Erika, Linda och Emmeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0