Second time around

Jaha, då var man bakfull igen.

Det blev Helsingborg igår ändå. Åsa ringde mig
och var sugen på att följa med. Vi beställde bord
på Haket till halv nio. Jag har aldrig gjort mig klar så
fort i hela mitt liv. Åsa ringde halv sju, tåget gick tjugo i
åtta. "Lycka till" sa mamma.´

Jag hann med tåget, och jag och Åsa fick en helkväll
ute. God mat på Haket och underbara Mojitos på
Helsing!

Idag blev ännu en dag av stapplande genom Helsingborg
mitt på dagen, sleten och bakfull i festkläder. Det känns
jävligt stabilt !

Ikväll ska jag hem till Yoo och se på film. Perfekt aktivitet
efter gårkvällens bravader.

XX


Åsa a.k.a Ausa


Haket



Glada efter Mojitos på Helsing


Pappa: "Kommer du inte frysa i det där?"
J: Jaha, men vad fan har det med saken att göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0