Melodifestivalvärk!!

Igår var jag hemma hos min fina Woow.
Åkte dit redan vid fem, mamma och pappa
skulle ha vinprovning hemma vid sex och
jag orkar inte vara hemma när det vankas besök,
absolut inte när jag är bakfull.

Kvällen med Linda var underbar, vid sju kom det
förstärkning i form av Sebastian.
Vi kollade på melodifestivalen, och jag blir alltid så
irriterad på det. Så jävla dåliga låtar!!
Min favorit är självklart Star pilots med Higher. Men
de förlorar mot Caroline Af Ugglas!!! Jag tror jag dör.

Det är därför normala människor hatar meldofestivalen!

Jag och Linda kom fram till någonting mycket förnuftigt
igårkväll

- Valmöjligeter! Det är det vi gillar!! :)


Vid tio gick vi hem till Annica somfyllde år dagen till ära.

Linda och Annica satt och drack medan jag och Sebastian

satt snällt i en varsin fåtölj och fick huvuvärk av melodifestival-

skivan som både Annica och Linda införskaffat sig, haha.

Katastrof.


Jag skjutsade Annica till en fest innan jag själv körde hem

bakfull och jävlig, men ändå helt nöjd med kvällen!



XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0