Jag vet vad du gjorde förra fredagen...

Yoo- Kan du skicka bilderna från i Fredags?
J - Jag har inte lagt in dem än, men jag tog typ bara 5.
1 på dig, 1 på emilie och 3 på mig...
Yoo - Okej, men jag vill ha dem sen när du lagt in dem.
J - Okej!

Jag la in dem nu, och det visade sig att det var visst lite fler än
5 bilder tagna. Tyvärr har jag inget minne av att vi lekte med filt,
stekpannor och diverse saker under kvällens gång...


XX






Uppknäppta byxor?


Har ni fest eller?




Johanna missar inte ett tillfälle att få showa som matmor


OCH jag missar absolut inte ett tillfälle att få "do the peace sign"








?


Kommentarer
Postat av: Yoo

Ingen kan supa bort problemen som vi... Skulle velat se ditt huvud när du såg alla bilderna! ;)

Yours truly/ Matmor!

2009-03-11 @ 01:13:57
Postat av: Nina

Haha ja, aningen förvånad.

2009-03-11 @ 21:57:18
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0